TRENDS EN ONTWIKKELINGEN IN DE SIGNINGBRANCHE
Op donderdag 12 maart hebben wij het Sign & Print festival bezocht in Gorinchem. Het was een dagje uit in het teken van nieuwe inspiratie en een uitbreiding van huidige kennis. Wij zetten hier voor jou de nieuwste trends en ontwikkelingen neer op het gebied van signing.
– GREEN WALL OF LOGO:
Een prachtige GreenWall die het logo van je bedrijf op een unieke manier zichtbaar maakt. maar ook een stukje kunst laat zien dat een boodschap uitzend: duurzaam ondernemen.
Begrippen als duurzaamheid en ‘maatschappelijk verantwoord ondernemen’ worden steeds populairder. naast de gebruikte manier om maatschappelijk verantwoord te werk te gaan, zoals het gebruik van gerecycled papier of het scheiden van uw afval, is er nu een nieuwe manier om uw doelgroep op een duurzame manier aan te spreken!
Door het gebruik van groen voor uw reclameboodschap onderscheidt u zich op een unieke wijzen en laat u zien hoe milieubewust u te werk gaat. Voor meer informatie over de GreenWall kunt u de “klik hier” knop volgen.
– NEON LETTERS
Neon lichtreclame heeft zich al jarenlang bewezen op het gebied van duurzaamheid; een neon lichtreclame kan vele jaren meegaan. niet meteen iets voor in de huiskamer, maar wel heel populair in winkels en horecazaken. de mogelijkheden zijn eindeloos als je kijkt naar materialen, kleuren, lettertypes, verlichtingssoorten etc.
Neonlicht is warm en uitnodigend. de kleuren zijn erg helder waardoor het ook van ver af een mooi licht geeft. daarnaast is neon duurzamer dan LED. wanneer de neon reclame vervangen moet worden, kan het oude neonglas op een milieuvriendelijke wijze worden verwerkt. bij LED is dit namelijk nog niet mogelijk. dit maakt neon verlichting duurzamer.
Benieuwd naar de mogelijkheden van deze nieuwe trends en ontwikkelingen? Neem dan gerust contact met ons op: info@reclame-design.nl

